30 mars 2009

21:41

Photobucket
Photobucket

Är så jävla frustrerad/trött/arg/grinig/ynklig/hjälplös/irriterad/hungrig/okoncentrerad/död. Vet fortfarande inte om jag kom in eller inte. Jävla London, jävla Uppsala kommun, jävla posten. Jag vill bara få läsa början på den där lilla raden nu ("Du är ej intagen..."), bli lättad och sen gå vidare med mitt liv. Men någon, antingen på kommunen eller på posten, var tydligen tvungen att göra detta outhärdligt för mig. Angående luggen som jag pratat oavbrutet om i flera dagar nu, så har jag ändrat mig. Det blir inget av med det. Inte just nu i alla fall. Fattar inte hur jag tänkte, så länge som jag har sparat. God natt.

7 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för dig. Alla tummar och tår! Det kommer säkert imorgon.

    *Håller tummarna lite till*
    Puss!

    SvaraRadera
  2. fina bilder! gillar din blogg :)

    SvaraRadera
  3. you're are beautiful girl! nice blog :)

    SvaraRadera
  4. När blev du Bloggerskan poser? Du får inte åka!!

    SvaraRadera
  5. ååh, orättvist snygg måste jag bara säga.

    SvaraRadera