29 augusti 2009

Popaganda.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Bäst.

5 kommentarer:

  1. lite besviken att mästerfotografen her self inte fick vara med!
    puss min fina.

    SvaraRadera
  2. hej. jag har en fråga: hur får du dina bilder att bli i så bra kvalitet fast de är så stors. fattar inte hur du lägger upp de. kan du förklara? :)

    SvaraRadera
  3. de är ju inte ens i bra kvalité

    SvaraRadera
  4. Anonym 1: lägger upp dem via Photobucket, alltid med 1000px i bredd. man måste ändra bloggens htmlkod också för att få så stora bilder att synas men det kommer jag faktiskt inte ihåg hur jag gjorde.

    Anonym 2: nej inte i detta inlägg pga att bilderna är tagna från min väns facebookalbum och jag inte hade originalbilderna. när jag lägger upp mina egna foton så blir det ju inte så här. tycker bara att det är fint att vara konsekvent med bildstorleken.

    SvaraRadera