07 september 2009

GONATT.

Photobucket

Jag är trött på att inte vara arton (trodde att det var mindre än ett halvår kvar men SYND räknade lite och oj åtta månader var det visst kan lika gärna hänga mig) och trött på att Uppsala är så dött nu som aldrig förr och jag är trött på att min pojkvän snart är tjugo och nästan planerar att köpa en etta nästan bredvid mig för en miljon kronor och att jag inte kan flytta med och gå ut gymnasiet nu med hundra MVG och börja jobba i en liten gullig fotoaffär och bara leva ett gulligt litet liv helt utan bekymmer.

(Kommer verkligen ångra att jag skrev den här töntiga texten och säkert radera hela inlägget imorgon när jag är vaken på riktigt...)

6 kommentarer:

  1. äh men jag förstår vad du menar. och det är inte töntigt. inte alls. ibland orkar man ungefär bara andas för att slippa tänka på omöjlig+möjlig-heter.

    luddludd nu, men förlåt, jag är lite trött.

    SvaraRadera