17 februari 2010

Just like women.

6 kommentarer:

  1. åh gud så snygga! det måste vara från typ i somras, så bruna!

    SvaraRadera
  2. Alltså fy fan vad underbart glada och obekymrade vi ser ut. det måste som sagt vara från i somras. eller när är det Signe?

    SvaraRadera
  3. yes det är från i somras hemma hos mig. fylleslag runt köksbordet, finns så roliga bilder från det.
    ni vet när andrea och anton posade med varsin fiol som aleksander rybak!!! haha

    SvaraRadera
  4. det har jag absolut inget minne av....

    SvaraRadera
  5. Hej. Din blogg är en av de finaste bloggarna jag vet. Dina bilder är jättesöta.
    Jag önskar, vilket jag inte är ensam om, att du uppdaterade oftare.
    Typ. Varje dag :D
    Jag hoppas det går i uppfyllelse :)
    Kram.

    SvaraRadera
  6. åh! tack! jag vet, är värdelös på att uppdatera, för det mesta för att jag har så mycket i skolan så det tar upp all min tid. fotar väldigt lite just nu. men ska försöka ändra på mina prios, har många tidstjuvar...

    SvaraRadera